100320

tjabatjena ;)

idag vaknade ja av att de va nån omogen person som busringde mig vid halv 6 -.-'
kunde inte somna om så ja låg och väntade på att jasmin skulle vakna,
vilket hon gjorde vid 9 ;p
sen satt vi vid datan sen fixade vi oss och sånt.
osså började vi gå mot stan,
jag ; tänk om bussen kommer, vafan ska vi göra då`?
jasmin ; de nog bara att springa dåre ;)
jag ; hahahah aa :p
2 minuter senare
jag ; vafan jasmin! bussen kommer! SPRIIIIIIING!!!
hahahahahahah ;ö
de va fan bästa de!! ;DDD (yyyy
jaja.. sen färgade ja håret på henne igen när vi kom in till stan.
och sen åkte ja hem och nu sitter ja här och lyssnar på musik ;D
men vi får höras mer sen,,

puusss&karm! ;*




break you heart - taio cruz - dagens låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0