100214

nu äre så att ja vill flytta till malmö!
ja har aldrig varit där så ja vet inte hur de är där.
men ja vill ner till alex!
fyyfan.
och våga inte ens klaga på att ja inte känner han och sånt,
för de gör ja.
ja vet hur han är och han är underbaraste människan på jorden!!!!
och fin är han oxå. (:
han är den enda som vet hur svårt ja har de.
och han förstår varje ord ja får ur mig,
och ja förstår han oxå minst lika mycket som han förstår mig.
det är så skönt att ja har han!
de kanske låter konstigt nu när ja säger de här;
men ja tror ja håller på att bli kär..

jaja, nu sitter ja här på alla hjärtans dag ensam och tycker synd om mig själv:pp
önskar bara att alex va här:((

ska snart ta mig upp från stolen och ta nå att äta!

puusssen! ;**






Miick3 & Felix - Känslorna Består


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0