ja vet inte hur du vill ha de och ja vet inte heller hur du känner.
ja vet inte heller hur ja vill ha de och hur ja känner längre..
men ja vet i alla fall att de är dig ja vill vara med.

de är du som får min på bra humör.
de är du som får mig att le.
varje dag så kollar ja på dina bilder på facebook och varje dag ler ja pågrund av dig.
du är otroligt vacker

du bryr dig nog inte om de här och du bryr dig nog inte om hur ja känner för dig och vad ja tycker.
men ja vill iallafall att du ska veta att ja fortfarande gilla dig ... mycket.
fast de känns fortfarande lite konstigt att ja skriver de här ,
eftersom att du sårat mig så hårt en gång.
ja vet inte själv varför ja känner så här för en som ja vill hata.
men ja tror de är för att du får mig att le.
och ja menar verkligen dom här orden.

för ja gillar dig fortfarande.

du kanske inte vill ha mig , men ja vill iallfall försöka.

de är värt ett försök.

du kanske inte vill prata med mig längre , och du kanske inte byr dig om mig längre,
men du ska veta att ja bryr mig om dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0